peníze

.Elektrické Kangoo od svého uvedení na trh na konci roku 2011 okouzlilo asi 70 000 firemních zákazníků a jde tak o každý pátý prodaný užitkový elektromobil v Evropě. Nový Renault Kangoo Van E-TECH Electric, se představí široké veřejnosti 16. listopadu na autosalonu Solutrans v Lyonu.

Díky nové lithium-iontové baterii s využitelnou kapacitou 45 kWh nabízí nový Renault Kangoo Van E-TECH Electric dojezd až 300 km v cyklu WLTPi. Uživatelé tak mohou bezpečně absolvovat celý svůj pracovní den bez obav o dojezd, a to za velmi příznivých nákladů. Baterie, která je umístěna pod podlahou vozidla, nijak nezasahuje do nákladového prostoru a nesnižuje jeho kapacitu.

6 JÍZDNÍCH REŽIMŮ

Nový Renault Kangoo Van E-TECH Electric má motor o výkonu 90 kW a točivý moment 245 Nm, pro plynulý a klidný zážitek z jízdy za všech okolností. Režim Eco omezuje výkon a maximální rychlost vozidla, optimalizuje dojezd a je vhodný zejména v případě převozu lehčího zboží.

Řidič si také může vybrat mezi třemi způsoby rekuperace brzdné energie:
– Sailing (režim B1): režim s omezenou rekuperací, vhodný pro jízdu na dálnicích/okresních cestách pro motorová vozidla.
– Drive (B2): střední režim pro univerzální využití se stejným pocitem jako při využití pedálu ve vozidle se spalovacím motorem.
– Brake (B3): maximální rekuperační režim pro využití v zácpách a na horách.

U nového Kangoo Van E-TECH Electric je klasické hydraulické brzdění doplněno o systém ARB (adaptivní rekuperační brzdění), které maximalizuje množství rekuperované energie nezávisle na zvoleném režimu.

Jednotlivé kombinace jízdních režimů a způsobů rekuperace energie nabízejí řidičům 6 jízdních módů s cílem optimalizovat pohodlí a dojezd podle způsobů využití vozidla a podmínek provozu. Informace o zvoleném jízdním režimu, řízení toku energie a o asistenčních systémech jsou na plně přizpůsobitelném digitálním 10palcovém displeji, který je k dispozici za příplatek.

Nový Renault Kangoo Van E-TECH Electric nabízí možnost vybrat si ze 3 typů nabíjecích zařízení. Standardně je vybaven třífázovou 11 kW nabíječkou Chameleon, vhodnou pro všechny typy domácího nabíjení. Za příplatek je k dispozici 22 kW nabíječka Chameleon pro rychlé nabíjení ve veřejných nabíjecích stanicích a také 80 kW nabíječka pro rychlé nabíjení na stejnosměrný proud, umožňující dosáhnout dojezdu 170 km (cyklus WLPT) za 30 minut. Vozidla vybavená 22 kW a 80 kW dobíjecími systémy mají baterii vybavenou systémem vodního chlazení.

Baterie Nového Kangoo Van E-TECH Electric lze dobít z 15 % na 100 % za 3 h 50 při použití Wallboxu o výkonu 11 kW. Na Wallboxu 7,4 kW za méně než 6 hodin.

Z důvodu zaručení lepšího dojezdu během všech ročních období je nový Renault Kangoo Van E-TECH Electric vybaven klimatizací s tepelným čerpadlem. V případě jeho spojení s 22 kW nabíječkou umožňuje rekuperovat teplo z vnějšího vzduchu pro vyhřívání interiéru vozidla bez využití elektrického odporového článku, který spotřebovává energii. Výkon tepelného čerpadla je optimální v rozmezí -15 °C až +15 °C, což odpovídá teplotám v chladných obdobích ve většině evropských zemí.

Renault Kangoo Van E-TECH Electric má rovněž stejné praktické vlastnosti jako jeho dvojče se spalovacím motorem. 3,9 m3 nákladového prostoru (4,9 m3 v prodloužené verzi, která bude k dispozici ve druhé polovině roku 2022), 600 kg užitečného zatížení (800 kg v prodloužené verzi) a může utáhnout přívěs o hmotnosti 1 500 kg.

Related Articles

- Advertisement -pr clanky

Mohlo by Vás zajímat